Sänder över lite julstämning

Kände att nu är det knappt fyra dagar till julafton, och personligen har jag väl inte precis börjat känna av julen. Faktiskt det första året jag valt att tagga ner på julen, av olika skäl. Men hur som helst så vill jag passa på att sända över lite julstämning till er och vad passar då inte bättr än Coca cola reklamen? Så varsågod!



Har varit en hel del jobbande för mig på sistone, som croupier och igår var jag för första gången bakom bardisken på KB, kändes superbra! Man ska bara komma in i vart allt är, och hur kassan funkar. Men nej jag kände faktiskt att det gick bra, ska jobba där på juldagen också :D. Sen hoppas jag på ytterligare tider där faktiskt.

Men idag är kroppen helt slut, och trots många tankar på att ta mig ner till gymmet efter fyra timmas sömn valde jag att hoppa det. Glo på Svt24, Fanny och Alexander. Den var faktiskt riktigt bra, har väl sett den X antal gånger tidigare men jag tror aldrig jag verkligen hängt med i handlingen. Så tummen upp på den, och när vi ändå talat om julstämning så passar väl den filmen ganska så bra in? Visas alltid precis efter jul på fyran om jag inte minns fel.

Har krängt i mig en hel del skit idag, efter en hård träningsvecka valde jag att gå ner och köpa en pizza med banan, jordnötter, fetaost och vitlök. Jaa superflottigt men oooj så gott! Sen lite naturgodis, choklad och julmust p ådet ;)

Neeej men lite musik kanske! Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0