Musiken i natten



Då sitter man här en söndagsnatt utan en tanke på att behöva gå och lägga sig. Så har det inte varit de senaste fyra veckorna och jag får väl medge att det faktiskt känns ganska konstigt. Skönt på ett sätt med tanke på att det känns så fritt att gå och lägga sig precis när man vill. Det sorgliga i det hela är väl att jag imorgonbitti inte har någon bartenderskola att gå till längre. Vi hade vår avslutningsmiddag i fredags, och man får väl säga att de här fyra veckorna har gått otroligt snabbt! Även om det varit en del pluggande och mycket nytt att lära sig så har jag inte haft så här kul på länge! Hamnade i en otrolig rolig och härlig klass så allt har gått som på rosor och en otroligt bra och härlig lärare... Det enda var väl att jag hade en liten liten irritation på free pouringen där ett tag haha, men även det gick bra till slut.

Fredagens farväl började med en förfest hemma hos Toni, där vi fick blanda våra egna drinkar leka sprit spel där jag började misstänka att de hade gaddat ihop sig mot mig... Jag var nog den som fick dricka mest haha! Därefter begav vi oss till Pers Krog Natalie där vi käkad god middag och socialicerade oss med varann för att sedan bege oss till Kronprinsensbowling för 1½ timmes spel. Jag vågar nog faktiskt pstå att jag var sämst av alla där, men vafan jag var säkerligen fullast också så jag får väl skylla på det :P.

Kvällen avslutades på ett tyvärr lite för tråkigt ställe..Hipp. Antar att Hipps roliga fredagar är över, eller så börjar jag bli för gammal? Men vi avslutade alla allt tillsammans och jag vill tacka alla för en superkväll! Verkligen ett härligt gäng!

Så nu sitter man härhemma och häckar en söndagsnatt som sagt, lyssnar på lite musik, rensar tankarna och antar att det snart är dags att krypa ner i sängen och sova ut ordentligt.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0