Underbara söndag

Helgen i sig har varit super, en del missöden men iblandk an även de behövas för att man verkligen ska vakna upp och inse vad som faktiskt är viktigt för en. Jag vet vem och vad som ligger mig närmst om hjärtat nu och det är underbart.

Kola ute på landet, vid en vacker sjö



Landet var det igår i princip hela dagen och just igår var det otroligt skönt. Det var perfekt väder och stämningen var underbar. Det enda som kunde varit bättre var att jag slapp migränen, men man kan ju inte få allt här i världen. Lördags kvällen avslutades på Malmöfestivalen, ett glas vin och lite öl på det.

Ja, festivalen har väl egentligen gjort sitt, men trots det så tror jag att man kommer fortsätta att springa dit där varje år för att kolla läget. Trots att man EGENTLIGEN inte tycker om den.

Idag har varit en perfekt dag, ja jag vet att ingenting kan vara perfekt men idag VAR det verkligen perfekt och en otroligt känsloladdad dag. Det började med att John körde mig ner till pappa, där jag var med mina underbara föräldrar och alla mina underbara djur. Därefter kom John och vi käkade hela högen på Sankta Lucia i Höllviken. God middag med otroligt härligt sällskap.

Underbara Melissa Horn på Malmöfestivalen 2010



Trots regovädret valde vi att bege oss till Malmöfestivalen för att se Melissa Horn, mer tur kunde vi inte ha för solen börja skina och de gråa trista molnen försvann. Melissa var uuuunderbar! Hennes röst är lika bra live som på skivan.

Kvällen har avrundats med ett träningspass på värket med John och lite kvällsmys och ja, nu sitter jag här och häckar och har knappt hunnit göra det i helgen. Precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0