Ännu en tidig morgon



Då sitter man på jobb ytterligare en tidig morgon. Jag måste väl erkänna att jag känner av förkylningen lite då och då, men jag är absolut mycket bättre än i fredags!

En sak slog mig nu när jag körde till jobb, och visst har jag tänkt på det några gånger förut under den gångna veckan. Men seriöst... Vart är allas adventsljusstakar? Har folk slutat fira jul eller har de bara helt enkelt missat att man faktiskt ska sätta upp dem den första advent?! Nog tusan minns jag det som om att i pricncip alla fönster lös så vackert när jag var liten, en del undantag fanns men i år tycks det vara ett större undantag att faktiskt ha sin adventsljusstake uppe? Okej, jag fattar grejen, ingen julstress men hur himla svårt och stressigt kan det vara med ett par adventsljusstakar i fönstret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0