Julgran


Då har julen kommit till min lägenhet ordentligt! Nu står den mest vackra och underbaraste kungsgran jag någonsinsett i mitt vardagsrum!  Den är så fin så fin så fin och den doftar så otroligt gott!

Dagen har varit ganska så intensiv men otroligt mysig idag. Träning vid tio, klä gran vid elva, duscha och fixa sig för lite julgodis och julmys hemma hos familjen Drakfelt med Foldéns. God mat, gott julgodis och trevligt sällskap! Underbart!

De senaste timmarna har spenderats framför tv:n, ingen speciellt bra film, Terminalen. Jag gillar förvisso Tom Hanks, men den här är fruktansvärt tråkig. En film om en man på en flygplats... Jo jag vet att det finns en sann historia bakom men det gör den dessvärre inte ett dugg mer intressant. Även om det är synd om killen!

Känns som om det snart är dags för sängen, efter lite vinglögg, cider och någon drink på det så tror jag nog man ska sova gott! Det brukar man göra i alla fall!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0