Party like a rockstar *



Träningen har gått riktgt bra idag, bra första pass på typ en vecka. Alltid skönt att komma igång när man haft ett uppehåll, och med tanke på hur otroligt mycket skit jag käkade förra veckan känns det ännu bättre att faktiskt vara tillbaka! Snart dags att ta mig en proteinare innan jobb, så jag inte håller på att hungra ihjäl där, har liksom inget hemma så lika bra att hålla ut tills morgondagen!

Ska föröska lägga mig direkt efter jobb idag, ska upp i hyfsad tid imorgon eftersom jag ska hem till Maria och bli plåtad, jag ska vara sjukt cool, sminkad som en rockstar woohooo! Kan nog bli jävligt coolt faktiskt, och Maria som är grym på smink kan säkert få det kanon! Har ni tur kanske en eller annan bild dyker upp och jag inte floppar totalt haha :P

Hmm ser ut som om det blir lite fest för mig på onsdag! Yeeey, det är äntligen dags, mina tidigare potentiella fyllor och fester har det inte blivit något av så jag och Maria tänkte köra en klockren utgång på onsdag, någon som är sugen på att följa med? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0