Vad hände?

Hade tänkt att lägga mig tidigt igår, men jag la mig väl kanske kvart i fem och somnade säkerligen inte före halvsex! På ett sätt är det riktigt jobbigt att ha vänt dygnet helt fel, men å andra sidan så trivas jag med det med tanke på att allt roligt folk är uppe då! Men visst, lite frustrerande är det när man vill gå och lägga sig tre men bara ligger och vrider sig timme efter timme... Men men, ska inte gnälla!

Har haft ytterligare ett superpass på gymmet idag, tredje dagen nu sedan jag bestämde mig att jag varit sjuk tillräckligt länge! Lite slemhosta kommer givetvis upp när jag konditionstränar men det får övriga leva med, och ja jag  vet att ni tackar för informationen :P. Här är vi ingående, bara så ni vet!

Börjar kännas i kroppen nu att man kör hårda pass, jag ahr fanimej träningsvärk lte här och var... Men då känns det att man gör ett bra jobb haha! Funderar på att göra en Dalina (Ja du har fått ett eget uttryck nu Dalina ;P ) , att träna innan jobb och efter jobb. Normaltsätt brukar jag bara träna en gång om dagen men, hmm ja vi testar och ser hur det går! Gillar inställningen där!

Vill ni veta en hemlis? Klart ni vill haha! Det finns en pojke som har lyckats fånga mitt intresse! Han är så himla söt, men ändå lite sådär försynt och lite svårflirtad tror jag..! Eller så är han bara inte intresserad, det vet jag inte, men jag hoppas! Drömma kan man ju alltid göra i alla fall, det har ingen dött av! Sen egentligen har jag nog inte tid, tror jag... men ja vi får se!!!



Sen nu har jag börjat fundera alltså, min blogg ökar med antalet läsare nästan varje dag! Det är verkligen skitkul! Jag fattar inte riktigt varför men jag tycker det är kul, jag har till och med läsare utomlands! Usa, Canada, England, Nederländerna etc..! Inte för jag fattar hur de kan förstå det jag skriver, men jag får väl göra antagandet att de är svenskar :P. Men inte nog med att min blogg ökar i antalet läsare, folk har börjat puffa på mig på facebook, människor jag inte ens har på vännerlistan! Många förösker lägga till mig, och tyvärr är jag så elak att jag inte lägger till människor jag inte känner! Förlåt! Sen antalet kanalvisningar på youtube ökar också hur mycket som helst! Vad hände liksom? Jag är minst sagt förvånad, men gud vad trevligt! Tack för visat intresse!

Men nu, dags för duschen och käk!


Kommentarer
Postat av: Bitcheye

Hahahaha en gång om dagen sen 2 ggr dem dagar jag jobbar...söndag e OFF för mig!



Än har jag orkat mig upp från soffan, gå ner till gymmet för att röra på fläsket... mina superduper tajta jeans har bättre passform efter 4 pass...helt sjuuukt!

2010-01-13 @ 20:35:26
Postat av: Alice

Ja men det är ändå bra där Dalina! Ska föröska efterlika dig, men jag kan inte lova att det funkar!



Känns som om jag också blivit smalare på dessa tre pass jag haft! Fan vad grymma vi är!

2010-01-14 @ 02:33:27
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0