Valborg


Det var ganska så mysigt att gå ut med vovvarna i parken idag för där var verkligen fullt av folk! Märks verkligen att det är valborg och fint väder! Nästan så jag själv blev liten sugen på att sätta mig med en picknick korg och en flaska vitt i solen. Men det får väl bli nästa år eller något, annars får jag ta igen det på midsommar!

Snart dags för mig att sticka och käka och sedan blir det Limitless som ska ses i stan! Får hoppas på att den är bra! Ha nu en fortsatt trevlig valborg så hörs vi imorgon!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

åh, jag tänkte se limitless ikväll! bäst att inte kolla din blogg på en stund då så du inte råkar avslöja några viktiga detaljer ;) hihi :) ha en bra dag, alice!

2011-05-01 @ 06:33:14
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Hihi hoppas jag inte avslöjade något viktigt :P eller att du inte smykikade här innan! Ha en fin dag Maria!!

2011-05-01 @ 09:40:21
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0