Besiktning över, mf och kärlek den sista kvällen på ett tag som malmöit

Besiktningen imorse gick galant trots alla de orosmålen jag haft så var det inget att oroa sig för som så många av mina nära och kära sagt! Men hur ska man veta? Men det gick bra i alla fall!
Sitter just nu nere i Ljunghusen och laddar batterierna inför flytten till Halmstad imorgon. Imorgon är det på riktigt och då är jag officiellt halmstadstjej! Känns läskigt men bra på samma gång liksom!
Ska strax fixa mig inför en avslutningskväll i Malmö på festivalen med min fina Cassie och hem hyfsat tidigt för att sen mysa med John. Det blir upp i hyfsad tid imorgon och sen är det fullrulle hela kvällen! Hoppas ni har överseende med mina mobiluppdateringar för jag lär ju inte få något internet förrän nästa vecka..
Ha en fantastisk kväll och helg kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0