Lillördag!

Men jag ska minsann inte fira någon lillördag för jag hade lillfredag igår när jag kom hem.. Så det fick räcka haha! Men lite film och lite tv tittande som en vanlig svensson ska jag väl hinna med tänkte jag. Har ätit middag hemma hos pappa som mamma lagade och därefter var det en kopp kaffe på det! Det hör liksom alltid till! Nu lyssnar jag på Veronica Maggio - Inga kläder, mysig låt om ni skulle missat den!
Känner mig lite snuvig i näsan idag så får hoppas allt går tillbaka om jag sover ordentligt. Har ju lite sovmorgon imorgon ändå även om jag ska följa med mamma till prästen klockan tio. Därefter lite nerpackning och bort till Erikshjälpen med lite böcker och prydnadssaker så det blir lite mindre saker i lägenheten!
Men nu ska jag bege mig hemåt! Hörs sen eller kanske imorgon!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; det är bra :)

2011-08-10 @ 21:39:26
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0