Rundvandring

Här kommer lägenhetsvisningen som jag lovade som paus i pluggandet!


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så stor och fin! och alltså så lyxigt med alla maskiner (disk, tvätt). Verkligen en kanonlägenhet ju. Hoppas att du kommer trivas. Mysig utsikt också!

2011-08-31 @ 19:02:03
URL: http://mariamelon.com
Postat av: C

Amen vad roligt med en videorundvandring! =) Kul idé =) den ser verkligen toppenfin ut. Vilken tur du haft med att få en så fin lägenhet så snabbt, är fortfarande förvånad!! =) Kram!

2011-08-31 @ 19:43:08
Postat av: Eva-Marie

En sån fin lägenhet du fått:) hoppas du kommer att trivas med både den och skolan. Ett jätte lycka till med allt. STOR KRAM

2011-08-31 @ 19:59:35
Postat av: Johanna

Så himla fint! :D

Postat av: Alice

Maria: Ja lite lyx har jag allt fått! Det känns nästan på ett sätt som om man bor i hus! Helt fantastiskt skönt! Kramen!



C: Haha ja jag är lite tokig ibland, men det kändes som en kul grej! Ja jag hade verkligen tur, men allt handlar om kontakter! Tydligen tar det drygt två år att få en hos de lokala bostadsförmedlingarna.. Så jag är superglad och helnöjd! Kram på dig!!!



Eva-Marie: Tack så mycket! Jag tycker också den är superfin! Nu börjar den ju som sagt likna ett hem så jag kommer stormtrivas! Kram på dig!



Johanna: Taaack så mycket! :D

2011-08-31 @ 20:44:48
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0