Att leva i en saga

Känner ni också ibland att saker och ting som händer i ert liv är för bra för att vara sant? Eller att oddsen att något som precis inträffade är så låga, men att de ÄNDÅ lyckades inträffa och just för dig?! Jag kanske tänker för mycket, men ibland händer faktiskt det mest otroliga.

Det har hänt mig ganska mycket de senaste fyra åren, helt fantastiska saker. Dessvärre kan/vill jag inte dela med mig av dem här. Trots att jag öppnar mig mycket här så får även jag lov att ha lite hemligheter, och än så länge kan jag faktiskt få bevara dem som mina hemligheter. Jo klart mina absolut närmsta vänner vet de fantastiska sakerna som hänt mig, för de närmsta vännerna jag har är också de absolut fantastiska människor jag någonsin träffat. Ni är verkligen guld värda och jag är säker på att ni vet precis vem jag menar när jag säger det. Jag försöker ständigt visa min uppskattning för er och jag hoppas att ni uppfattar den. Jag älskar er!

Förutom fantastiska vänner har jag även fantastiska föräldrar, de absolut bästa man någonsing kan ha. Ni som följt mig här ett tag vet det säkert redan, för vissa dagar får jag för mig att skriva av mig och berätta för dem hur mycket jag älskar dem. Men det bör sägas om och om igen. Ni är fantastiska och jag älskar er av hela mitt hjärta!

Kanske är det de här fantastiska människorna som får alla de fantastiska sakerna att hända? Kanske beror det lite på mig själv, men jag tror på en kombination av båda. Jag lever ofta i en saga, men ibland är jag bara för dum för att förstå det själv. Vad gnäller jag för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0