I säng sent idag igen. Nattuggla har jag v...

img_9039 (MMS)

I säng sent idag igen. Nattuggla har jag väl alltid varit, min hjärna är som mest kreativ under sena kvällar och nätter. På gott och ont förstås. Det är förstås jobbigt när man tänker på allvarligheter som jag gjort idag. Det blir en klump i bröstet och en slags stressad panik. Fjantigt men inget jag kan hjälpa, borde gå en kurs där man lär sig vara lugn. Jag tror jag eventuellt kommit på en bra framtidsplan, hyfsat iaf. Jag kände att den var en aning stressad först men om man flyttar fram dn 1,5 år så är det nog inte så farligt. Jag har ju engelska att plugga ett år och sedan london iaf i ett halvår efteråt. Sen kan jag nog tänka mig att plugga yrke ordentlig Då är jag 25, ja om det nu inte händer andra grejer emellan som gör att jag pluggar innan eller efter. Jag kanske stannar i London det vet man ju aldrig ;). Jag är impulsiv ibland och då kan det i träffa trevliga saker ( ibland otrevliga också men de låtsas jag inte om). Men nu ska jag försöka stressa ner och sova och drömma om mina fantastiska planer.  Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0