Förbränning av bukfett

Ska alldeles strax bege mig ner på gymmet för att bränna lite av de goda cupcakesen igå¨r och ja, vinet från i lördags etc :P Förra veckan blev det bara tre dagars träning... Mycket dåligt, men ganska så bra att vara tillbaka exakt en vecka efter att man legat i feber, haft ont i halsen och mått allmänt pyton!

Tänkte visa att sen jag började träna 4-5 ggr i veckan precis efter jul så har det blivit lite skillnad på magen. Jag vet att bilderna är lite suddiga men ni kanske kan se lite resultat i alla fall?



Precis efter julafton/juldagen etc etc.. Lägg märke till putmagen!



Förra veckan. Ser ni, ganska så mycket mindre putmage i alla fall!

Å för att alla ska veta, så har jag sportbh på bilderna.. Men jag valde ändå att censurera.. Det var bara magen jag skulle visa å det är det enda ni får se :)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: natta

vad har du för storlek i byxer??

2011-02-14 @ 11:41:25
Postat av: Alice

36 =) eller om man tar i tum 27 =)

2011-02-14 @ 11:42:08
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: johanna

Så fin tatueringen. Är!

2011-02-14 @ 12:19:26
Postat av: Alice

Tackar :D

2011-02-14 @ 12:49:23
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0