Är ni vakna eller?

Ja själv har jag ju varit vaken sedan 05.20.. Så kan det vara när man jobbar på gym, men trots att det är OTROLIGT tidigt, så är det också jäkligt skönt att komma upp! Jag har vant mig nu efter snart ett år på Friskis. Man uppskattar dagen på ett helt annat sätt. Jag kan nog säga att jag hellre går upp tidigt och öppnar än att bara jobba stängningar hela veckor (som förövrigt fungerade alldeles utmärkt hela förra veckan) .

På måndag kör sommarschemat igång och en hel del av mina underbara kollegor går på semester så en del av dem lär jag inte träffa så mycket. Fast å andra sidan känns det som om jag kommer träffa en hel del av dem privat istället. Ibland blir det liksom bara mitt i prick med personkemier. Jag som tror på ödet är helt övertygad om att jag hamnade här av en anledning och förutom att det är ett kul jobb så kanske jag fått vänner för livet? Så känns det i alla fall! Underbart!

Det blir en del jobb i sommar som sagt. Kanske inte så mycket nattjobb som jag räknat med och det är ju både på gott och ont. Saknar nattjobben ibland, men  å andra sidan fungerar det bra som det varit denna månaden. Ja eller är. Jag ska ju faktiskt jobba nu på lördag också. Två pass i månaden och tja knappt jag hinner med det ens i sommar. Men visst, sen kan det vara skönt att vara ledig en hel helg också... Äh, jag tycker det funkar bra som det är just nu i alla fall! Men jag hoppas det blir plugg för min del till hösten. Annars kanske jag får vidga mina vyer angående vad som kan pluggas?

 

Ha en underbar dag alla kära läsare! Ni är bäst, bara så ni vet! Ni får mig helt klart inspirerad att skriva både mer och oftare! Roligast är när ni lite då och då lämnar ett litet avtryck i form av kommentar. Det uppskattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0