Be with you

Efter en hyfsat hektisk dag med bilar, husdjur och papper så är jag äntligen nere i Ljunghusen. Bilen fungerar superbra men de tyckte jag skulle vänta med ombesiktningen några dagar till så de slits till som de ska. Så då gör vi väl det också. Nu vet jag till och med vart Carspekts-bilbesiktning ligger på Svågertorp så innan jobb en dag ska jag nog hinna fixa det!
Fan, idag har jag ont i mitt ben. Det är ritkigt mög! Känns som om det låser sig inne i höften! Jag hoppas på någon typ av sträckning eller liknande så det inte är en inflammation eller något! Jag vill inte komma ifrån träningen nu när det går så jäkla bra! Men jag får väl ge det några dagar till innan jag beställer en läkartid.
Har kul planer att utföra idag.. Men vad det är tänker jag inte berätta än! Inte säkert det blir något resultat alls så lika väl att inget säga :P Nu blev ni nyfikna va?:P Hihi!
Nostalgilåten idag är vår käre Enrique med Be with you. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0