En grå torsdag

Idag ringde klockan 08.00, jag tänkte det var lika bra att gå upp så man kunde vakna till innan morgonpromenaden med fina Michaela! Men tro mig, det var inte enkelt att komma upp ur sängen idag. Jag ahr sovit som en kratta och snurrat varv efter varv i sängen. Men så är det ibland! Upp kom jag i alla fall!

Efter en runda på 2 timmar runt Limhamn så begav vi oss hemåt. Jag ahde två härliga paket att hämta och magen skrek efter mat. Så jag lämnade Kola uppe och sprang ner och fixade allt!

Så nu när allt lagt sig och jag äntligen införskaffat mig nytt kaffe så bara sitter jag och myser och drömmer mig bort till soliga dagar! Fast man skai nte gnä'lla, solen har ju faktiskt varit här och det gillas starkt! Lite regn behövs säkert!

Ha en fin dag kära ni, bilder på kläderna kommer inom kort!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Arlinda

Ja vill se kläderna! =)<3

2011-06-09 @ 13:28:55
Postat av: Alice

Strax påväg upp :)

2011-06-09 @ 14:33:42
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0