I've been a bad girl..

SOm jag sa så skulle jag ju besiktiga bilen idag.. Å jag var ju helt säker på att jag ahde till den 11:e juli på mig.. Ja och det har jag haft också, dock missade jag att läsa den där lilla detaljen om att det inträdde körförbud på den från och med den 11:e juni.. Så jag ahr ju nästan kört runt med den i en månad fast jag inte fått.. Jag i ett nötskal. Läser inte papper sådär supernoga. KLANTIGT!

Men hur som helst så gick det bra, jag är numera lovlig att köra runt. Måste faktiskt lägga in ett gott ord för Carspect ute på svåertorp som tog min bil direkt. Okej, det är en efterkontroll men jagf ahde räknat med att stå och vänta i minst en timme på dropin. Inte en chans, jag hann komma in genom dörren innan det var min tur! Så dagens ros går till Carspect!

Sjukgymnasten gick också bra. Visst ahde jag en muskelinflammation. Fick laser på rumpan och blev strechad, blir det inte bättre är jag välkommen tillbaka.. Men jag tror nog det ska gå bra! Det berodde så klart på joggingen som jag själv misstänkte.. Eftersom jag inte är van så tog jag kål på musklerna genom att tuta och köra stenhårt direkt. Nästa vecka föreslog hon mig att köra intervall istället, så musklerna hänger med! Så det kör vi på! Men resten av veckan kommer vara vilodagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0