Lågt blodsocker

Jag är ju inte riktigt på topp idag och det märktes när jag satt och höll på med junischemat. Ett två tre så blev jag snurrig och då kom jag på att jag glömt äta.. Hur man nu kan glömma att äta utan att det känns det vet inte jag. Men jag antar att det är sånt som händer ibland. Kanske inte bör hända för ofta men det var säkert år sedan jag glömde äta senast så idag kan ju vara okej..

Ska strax ut och sätta mig lite i solen och bara vara. Försöka i alla fall, mår knepigt idag. Så det blir en lugn och skön kväll för min del idag. Tror jag väljer att vara ensam och bara filosofera sådär lagom eller nej föressten! Mer än lagom! Man mår så bra då!

Sen imorgon är det jobb halvnio till fem och därefter har jag helg från Friskis till tisdag! Ska hem och grilla i Ljunghusen med mina föräldrar och fina fina husdjur! Ser fram emot morgondagen! Lördag blir det bar jobb på kära Kb. Snart ett år sedan jag jobbade där sist så en liten uppfräschning i sinnet sen sitter säkert allt som det gjorde senast. I hope so. Hoppas ni alla är ute och njuter av solen, misstänker att de flesta av er är lediga!

Njut på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, du måste va noga med maten! (mammatjat) men jag fattar att det är lätt glömt! Händer väl några ggr för denna fröknen också! Men om du skulle ha en myskväll hemma idag så tycker jag att du ska dricka ett glas vin (som jag läst att du gör ibland) och lyssna på Burlesquesoundtracken och bara njuta! Kanske passa på att dansa loss där hemma när ingen ser! Det brukar jag göra! Gärna sminka sig lite ballt och för en stund drömma sig bort, det är underbart och får en på andra tankar! "tough lover" och "someone's got a hold on me" - så härliga! Hehe kram på dig!

2011-06-02 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0