Ljudet av ett annat hjärta

Vet inte riktigt vad som hänt men jag har suttit och nostalgiat med Gyllene tider i två dygn nu..snart tre. Bra svensk pop kanske man kan kalla det? Så många underbara låtar de gjort och dessutom blir man på gott humör av dem! Dessutom är de suveräna att fira sin första helt lediga vecka på hundra år, jag har nu officiellt en hel veckas semester. Tro mig det är sååå skönt! Sitter redan nere i Ljunghusen och myser med alla fina husdjur!
Nu ska jag lyssna vidare och mysa till det lite extra! Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

grattis till semestern :) :)

2011-06-26 @ 23:15:54
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Tackar :D

2011-06-27 @ 00:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0