Nighty night

Nyss hemkommen från jobb, och ja jag är trött idag. Lite småirritationer av olika saker har fått mig lite trött idag. Ibland fattar jag inte ens varför jag bryr mig. Men när det gäller en själv kan det vara svårt att låta bli att bry sig. Men trots alla motgångar så har jag lärt mig att det alltid löser sig på något sätt. Det ena eller det andra.

Imorgon hade jag tänkt gå upp i hyfsad tid för att hämta hem Kolisen! Jag skulle börjat fyra imorgon men får börja tre istället för jag visst skulle på någon utbildning.. Men ja jag ska nog hinna ändå. Om jag vaknar lika tidigt som idag så blir det inga som helst problem alls! Dessutom tänkte jag packa ner lite träningskläder så jag och Zeus kan ta oss en rejäl joggingtur imorgon! Kanske dags att packa ner det innan jag blir för trött? Hmm ja jag får nog göra det nu faktiskt.. Annars rusar tiden bara iväg! Sov så gott sötingar så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0