Sol sol strååålande soool!

John kom hem för knappt en timme sedan efter en vecka i spanien nu. Han hade med sig världens sötaste kristallörhängen i vitt guld till mig! Helt fantastiska är de, jag lägger upp en bild på dem sen!

Så nu blir allt som vanligt igen, känns skönt. Har ju saknat min lille mupp! Just nu är han nere och handlar lite fika inför4 våra soltimmar vi ska ha i parken. Det känns lite tråkigt att inte ta till vara på de timmar som erbjuds när man är ledig så det ska jag göra även idag. Det sägs ju att det ska regna sen så då får man ju passa på nu!

Hoppas ni passar på att njuta av solen ni med! Annars att ni får en trevlig arbetsdag, så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0