Godmorgon sköna hönor!

Den största födelen med att vara på jobb såhär tidigt en lördag är att jag och gamlingarna (sextiotalarna i högtalarna) har vårt eget morgon disco! Jävligt bra musik och inte en kotte varken på gymmet eller utanför. Höjden av underbarhet en lördagsmorgon. Men visst tusan tar det emot att gå upp 06.35 en lördagsmorgon.. Men nu har jag sluppit i två veckor och eftersom jag och Ida bytt så slipper jag två framöver sen! Wiie! Lovley!

Gårdagen hemma hos familjen Drakfelt var supermysig! God mat, champange och god dessert samt after food drink/likör! En lugn och mysig fredag! Ikväll ska det bli en lugn och vinig lördag hemma hos fina Michaela. Idag är jag säker på att vi har maaaaassor att prata om ;)

Ha en fin lördag fina ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en perfekt helg! Gud vad mysigt :) och ärligt talat så är du så duktig! Den enda jag vet iallafall som går upp så tidigt för att jobba!!

2011-05-07 @ 10:39:59
Postat av: Anonym

...en lördag skulle jag tillägga :)

2011-05-07 @ 10:40:43
Postat av: Alice

Ja det ska nog bli mysigt! Nu ska jag bara piggna til litegrann! Aw söt du är, tack för peppen kära du! Hoppas din lördag också blir fin!

2011-05-07 @ 14:27:05
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0