Just another rainy sunday

Idag har vädret verkligen varit konstigt! Sol i ena stunden, regn i nästa och blåst i den sista! Mycket märkligt! Vart tog den fina sommarn vägen? Hallå, vi saknar dig!

Idag var jag och mamma på besök hos mormor. Jag tyckte det kändes ganska så bra eftersom hon både satt och åt själv, även om hon var ganska så trött. Därefter köpte vi med oss mat ner till pappa och ja där har vi väl varit några timmar. Därefter kände jag hur den där jobbiga tröttheten kom krypandes igen.. Så jag fick låna pappas renalut hem och ja nu har jag hunnit med en skön dusch innan jag ska möta upp John!

Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag denna söndagen varit riiiktigt seg och småtråkig. Vet inte varför men den har bara varit det. Får hoppas jag får en mysig kväll och att er kväll varit super!

Ha det mys!


Fotonörd som man är passade man på mellan skurarna!




Jag frös hemma hos pappa så jag snodde en av hans tröjor :P

Kommentarer
Postat av: maria

åh, så fina bilder! :)

2011-05-16 @ 21:29:27
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Aw tackar! Fast inte lika fina som de du brukar ta! Kram>!

2011-05-16 @ 21:30:22
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0