Drömmaren

Ni som följt mig ett tag vet kanske hur mycket jag pratar om att jag är en drömmare? Ja och för er som inte gjort det så kan jag berätta att jag nog stämmer in på alla krav som möjligen må finnas på en drömmare. Jag drömmer mig igenom dagarna och jag lägger ner fantastiskt mycket tid på det. Men jag tycker om det för i mina drömmar är det precis som jag vill och jag är lycklig för den stunden.

Som jag nämnt tidigare har jag börjat märka att mina drömmar faktiskt börjat besannats. Hur fantastiska de än må vara, och jag kan inte annat än att älska det! Det händer saker i mitt liv och som jag sagt tidigare ruckar det åt RÄTT håll. Jag hoppas detta håller i sig, och just nu har jag en dröm jag verkligen verkligen hoppas ska slå in! Guuuuuud vad jag hoppas att den stämmer! Jag kommer berätta för er om eller nej, snarare när den slår in. I promise!

Å nej det är inte drömmen om att vinna på lotto, det vet jag kommer hända inom en snar framtid. Jag känner det! Hihi!

Hoppas ni har det härligt hemma i Sverige, imorgon kommer jag hem. På söndag återkommer alla tusen uppdateringar om dagen ;) Dessutom blir det bildbomber från Gran Canaria! Håll ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0