Timbuktu


Eller Jason som han faktiskt heter. Jag har själv träffat honom två gånger och ärligt talat ju mer man ser honom och ju fler intervjuer man läser så ser man vilken fantastisk människa han är. Han har bägge fötterna på jorden och visar på hur otroligt mänsklig en artist kan vara. Han ser sig inte finare än någon annan och berättar om sig själv för att hjälpa andra.

Jag har faktiskt träffat många som är väldigt nära vänner med Jason och de säger samma sak. Han är en jordnära och underbar människa.

Att jag kom att tänka på detta är att jag sitter och ser på "Så mycket bättre". Man kan inte annat än att gilla honom, så är det bara! Go Jason!

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna ett valfritt iphone skal/tillbehör för max 500 kr?

(Har du ingen iphone kan du, fall du vinner, ge bort det till någon kompis, någon i släkten, eller lotta ut det i en tävling på din blogg!



Klicka här för att komma till tävlingen --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal.html#comment

2011-11-13 @ 12:57:14
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0