Invägning inför Miss World Swden

Ja som ni vet så har jag tankar på att försöka kvala in till Miss World Sweden i vår, mest för att lyckas hålla mig i trim och för att ha något mål. Det gör träningen så mycket enklare för mig, och sedan ser jag det som en rolig grej. Just nu iaf, om det blir mer allvar eller mindre allvar återstår att se senare.

Hursomhelst så tänkte jag varje vecka och varje fredag göra en så kallad invägning. Allt för att se hur pass bra det fungerat med kost och träning. Jag vill också förtydliga att jag alltså INTE bantar, det är inte mitt mål att gå ner en massa kilon utan snarare att bli vältränad och få en fin form.  Hoppas ni vill följa mig mot mitt mål att kvala in i Miss World Sweden!



P.S ursäkta mitt hemska diagram... Jag innehar enbart Paint i min besitning ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0