När drömmar slår in

Ja jag vet att jag talar mycket om drömmar, men eftersom jag gör det så stor del av mina dagar så är det oundvikligt att skriva om. Jag kanske är lite flummig enligt många, men tro vad ni vill så gör jag det också. Jag tror på drömmar och jag tror att om man önskar det tillräckligt mycket så kan det faktiskt slå in! För det har faktiskt hänt för mig några gånger, dock har jag inte reflekterat över det så mycket som jag gör nu. Ja, jag brukar inte ha såhär mycket tid att tänka igenom saker..

Just nu har jag en, eller ja kanske till och med två drömmar som jag önskar, önskar, önskar och ÖNSKAR att de kunde slå in. Den första drömmer underlättar den andre på något sätt. Ja och nu undrar ni säkert vad mina drömmar är? Tja, jag tänker inte berätta dem för då blir det bara så pressande och jag tror kanske någonstans på att man inte ska berätta allt... Jag kan berätta om det NÄR de slår in istället, I promise!

Saker och ting har redan börjat rucka på sig åt rätt åll, iaf med den ena saken så jag hoppas det fortsätter så. Cross ur fingers!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: C

I'm intrigued! =) Håll oss uppdaterade om/när den slår in!

2011-10-23 @ 00:09:50
URL: http://ciccela.blogg.se/
Postat av: Alice

Det lovar jag att göra :D

2011-10-23 @ 00:27:43
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0