Nostalgi


Ja jag och all min nostalgi. Mitt favoritband som barn/ung tonåring var ju Hanson. Jag tror till och med att det var det första bandet någonsin jag verkligen gillade! Jag tapteserade mitt rum med bilder på deras små små unga ansikten och ägde i princip alla album, dock fick jag aldrig tag i det första vid namn Boomerang. Istället lyckades jag hitta en del av låtarna på internet.

Jag gillade dem säkert i 6 - 7 år och ja, än idag tycker jag om att lyssna på deras musik. Jag trodde även ganska länge (ja hur sjukt det nu än må låta) att jag skulle gifta mig med Taylor. Första idolkärlken kan man nog kalla det! Idag är han gift och har tre eller fler barn. Inte klokt haha! Dessutom är jag inte längre så säker på att jag faktiskt hade velat det längre haha! Förvisso väntar jag dock fortfarande på att de ska spela i Sverige.. De sa ju det runt 96-97 att de skulle komma tillbaka, men ja.. Den som väntar på något gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0