Weekend!

Hej alla fina bloggläsare!

Inatt sov jag som en prinsessa, trots att jag kände att halsen var torr som fnöske. Men jag känner mig helt klart okej idag. Får hoppas det håller i sig under dagen!

Om en liten stund ska jag göra mig iordning och klä mig. Sen ska jag åka ner till alla husdjuren i Ljunghusen och mysa. Tror jag ska vara där hela dagen och ikväll ska jag träffa finaste Cassie! Jag har inte träffat henne sedan jag flyttade :(, så det är absolut dags!

Hoppas ni alla har en fin dag för nere i Malmö skiner solen i alla fall!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Antonia & Emmie

jag har också haft hål I ÖRAT:) det e asballt:)

kika gärna lite i vår blogg:)

2011-09-17 @ 16:59:33
URL: http://antem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0