Sockerchocken är över

Nu har jag ätit godis och jag har druckot vanlig pepsi (med socker) och nu är det slut och jag mår illa bara jag tänker på mer socker.. ÖRK! Nu får det vara bra med sånt för ett tag. Den här veckan har varit vilovecka för mig. Jag har tränat mina två pass jag hållt och that's it. Kroppen var så trött förra veckan och magen måddei nte bra, så denna veckan har jag inte gjort många knop förutom det absolut mest nödvändiga. Men nu är vilan slut och imorgon är det dags igen!

Jag tror det är viktigt att ta det lugnt ibland. Man ska ju alltid lyssna på kroppen och jag har en dålig ovana vid att låta bli, vilket resulterar i stress mage och mindre trevliga bieffekter av det.

Meeen några timmar kvar av slöveckan, vilket innebär soffhäng nu! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: C

Visst är det så, men nu fick jag skit för det eftersom jag inte kan somna :P ska gå upp 5 imorrn!! :(

2012-04-01 @ 23:04:20
URL: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0