Det här med att sova

Jag har säkert varit trött i säkert tre timmar men trots det har jag in lagt mig förrän nu.. Nu är det dags att försöka få dygnet hyfsat rätt men det lär ju inte hända den här veckan eftersom jag jobbar natt ons-lör men men. Efter det blir allt lugnt och jag kan ha ett hyfsat normalt liv igen. Hittade inga boots.. Jo massor fast de var så sjukt dyra. Måste tänka lite ekonomiskt ändå :p. Btw så kom jag på att jag faktiskt bott här exakt ett år nu! Så sjukt, minns ni så ängslig och nervös jag var inför flytten? Kanske med all rätt för mitt liv har verkligen ändrats helt och hållet det här året. Jag har hittat mig själv och jag vet vad jag vill och inte vill numera. Så jävla skönt men vägen dit kändes lång, men jag är glad att jag vågade ta steget och att allt jag varit med om det här året faktiskt har visat sig leda till något bra! Livet är underbart, man måste bara ha sina små motgångar lite då och då för att hamna rätt tillslut. Jag har nog nästan hamnat rätt nu, bara en liten liiiiiten bit kvar tills jag är nöjd :-), men det känns som om även det går på rätt håll, ja såhär långt iaf. Sen måste man sätta nya mål i livet. Det är också viktigt men man tar med sig det bästa till nästa mål. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0