Lördag

God förmiddag vänner!
 
Hoppas ni sovit gott, jag har sovit helt okej själv. Dock känner jag att jag är lite trött än, men ja det kommer väl här efter all stress. Träningsvärken har börjat ta sig.. Jag kan i alla fall känna att jag lyckats med ett ganska så bra pass eftersom hela kroppen ömmar.. :P Dock ska jag ner till gymmet vid tolvtiden i alla fall och öva lite till (snarare så gott det går) och den här gången sätts telefonen på flygplansläge... Telefonen har aldrig plingat så mycket som igår när jag övade (jag använder telefonen för att spela upp musiken).
 
I övrigt så är det jobb som gäller ikväll, däremellan ska det promenras och pluggas lite! Men nu ska jag softa lite och smälta frukosten innan det är dags att bege sig! Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0