Mirror mirror on the wall

Det blev ändrade planer för kvällen, men det gör inget för jag är helt slut av allt tränande och ätande haha! Sitter och myser med tända ljus både ute och inne. Som jag skrev igår så känns det som om hösten är påväg, mysigt på ett sätt men tragiskt då vi knappt haft någon sommar alls i år :( aja så är det. Jag har fått sätta igång elementen och som sagt, mysiga tända värmeljus lite här och vart i lägenheten :). 
 
Jag tror det blir en mysig och händelserik höst. Året har ju varit okej såhär långt men jag tror det bästa händer det här halvåret som är kvar, eller ja det är ju inte ens ett halvår snarare fyra månader. Dock känns det som om det kommer bli intensivt, men det kan ju vara positivt för då är det snart sommar igen! Fast jag vill inte missa julen, det är den enda högtiden jag tycker är riktigt mysig! Allt julpynt överallt och mysig stämning och så får man äta julgodis och kakor i massor och dricka glögg i gott sällskap. Mysigt!
 
Hoppas på att det blir en tur till London i jul i allt julskyltandet för DÄR var det verkligen jul på riktigt! Fantastiskt mysigt. Vet dock inte vem som vill med men det får jag lösa lite senare. Jag vill ju göra så himla mycket i höst/vinter. Men det känns som om det behövs för att vardagen inte ska bli på tok för tråkig. Men först och främst får det nog bli Amsterdam, sägs vara en vacker stad! 
 
Oj vilket långt inlägg det här blev. Ja så är det ibland, vissa dagar har man mer att säga än andra. Btw så är mirror mirro en av mina barndomsidolers låt, nämligen tysken Sash! Jag ahr nostalgiat i typ två dagar och lyssnat på massor av hans musik, vissa låtar är ju klart bättre än andra. Många minnen som kommer till en med gammal (mirror mirror är dock från 2012) musik. I love it. Lyssna på den här -->HÄR<--.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0