Morning!

Istället för morning skrev jag gorning.. En kombination av good morning kanske? Ja eller så är jag bara lite för trött i kolan än :P. Hade sjukt svårt att somna igår och vaknade tidigt idag, hatar sånna dagar! Men jag ska inte gnälla för mycket för jag har sovit hlet okej resten av veckan faktiskt :)!
 
Idag är det fredag vilket kaaaanske kanske kan innebära lite fredagsmys. Jag har jour idag och jag verkligen hoppas att ingen är sjuk idag för jag behöver vila, och ja trots att jag varit ledig onsdag torsdag så är jag ändå inte helt ledig.. Både pass och plugg som ska göras i alla fall :(. Idag ska jag passa på att ta tag i städningen, tvä'ttar golv och allt för det lär inte hinnas på söndag då vi ska ha personalfest! Yeeey! Dessutom kommer mamma upp då också och stannar väl till tisdag tror jag så det ska bli mysigt! Hoppas dock på att jag fått min Solsidanbox tills dess så vi har något att spana på när hon kommer upp! 
 
Men dags att samla krafter och sedan ska här bli skinande rent ;) Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0