Tjeeeenare mannen!

och kvinnan hans! Haha nejdå, men bloggen har inte riktigt velat som jag idag. Tycker det varit extremt mycket krångel sedan blogg.se bytte server. Allt är smidigare när det väl fungerar.. 
 
Jag är småseg idag ändå det ska erkännas. Men jag har övat på mitt Functional och jag påbörjade coren men kom fram till att jag inte orkade :P så jag struntade i det haha. Sen nu kom jag fram till att det är dags att städa och plocka undan igen, kommer inte ha ro att sätta mig ner att plugga idag så det får vänta tills imorgon. Jag håller ju morgonpass så jag kommer vara uppe med tuppen och har då hela dagen på mig att plugga. Sweet! 
 
Ikväll blir det bio med Mia! Jag har inte varit på bio sedan i våras, och då såg jag Avengers! Så det var ett tag sedan, ikväll blir det spiderman, ska bli intressant och se om den är så bra som alla säger! 
 
Aja.. skulle bara göra en kort uppdatering om livet idag. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0