Anmälan

God förmiddag/middag vad ni nu än vill kalla det! Jag har pluggat lite idag, det går lite trögt här så nu blev det paus för jag satt i helt andra tankar dessutom.. Dumt som tusan eller hur? En av orsakerna var att jag kom på att man nu kan anmäla sig till sommarkuser, som jag tänkt ett tag så nu har jag skickat in min anmälan, de flesta är på halvfart och givetvis internetbaserade utan sammankomster. Man har fullt upp som det är iaf så att ta sig någonstans bara för att ses känns lite dumt såhär mitt i sommarn med arebete och solande och badande! Men ja nu är den iväg, och om någon vill så kan ni anmäla er fram till den 15:e mars! Det finns vääääldigt spännande utbildningar, kanske inte sådär superseriösa.. Fast vissa är klart :P

Aja, nu ska jag chilla lite! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0