Dumma vinter!

Usch vad jag tycker illa om kylan och snön! Jag är nog trots allt inte skapad för sådanna här klimat, synd bara att det nästan tagit 24 år att inse det. Men bättre sent än aldrig?

Just nu längtar jag efter lite värme, slippa vinterjackan och vinterskorna. Att få använda alla femtioelva par sandlatter i olika färger och höjder, att gå i tunna jackor/kavajer/trenchcoats och att få dofta den underbara våren! Usch vad jag längtar! Ännu mer längtar jag till mitt och Cassies London besök, guuuud vad jag vill dit! Det tragiska är att jag blir ett år äldre när vi är där, men skit i det då har vi bara en bra orsak att festa till det en av dagarna haha. Jag vill inte bli äldre nu..

Men men, ja våren är i alla fall välkommen som fan! Hoppas den kommer snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0