Det finns saker jag saknar..

typ när vi var nakna, nu brinner din tavla, nu ligger dina grejer ute på gatan och jag går i dagar i tröjan du hatar.
Nej jag har inte blivit mer tossig än vad jag varit förut. Jag är INTE naken, jag har INTE slängt ut någons saker på gatan (man måste ha någons saker att kasta ut för att göra det daaah!) och jag går INTE i samma tröja i flera dagar. MEN när man är på dåligt huör, eller ja när JAG är på dåligt humör så lyssnar jag gärna på musik. Just nu är favoritlåten med Norlie&KKV-Tröjan du hatar, klicka-->HÄR<-- för att höra den på spotify.

Engelskan är renskriven, sakerna från hallen är flyttade eftersom herrarna hantverkare kommer och ska dra nya rör. Tänk om det är en riktig snygging med? Man kan alltid hoppas, så blir morgondagen bra iaf. Det måste ju vända någon gång. Eller hur? Dessutom är det snart dags för skåne! Torsdag eftermiddag/kväll sätter lilla jag mig i bilen och tutar ner. Dock är det tråkigheten som gäller på fredag, men i övrigt hoppas jag på en fantastisk helg med mina fina! Kärlek till er som gör mitt liv så mycket mer värt att leva!

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0