Skåning tillbaka i Halmstad

Sådär, då var denna fantastiska helgen i skåne över. Eller, ja över är den då inte.. Men det återstår bara pluggande här i röran och ja bara vara, glo på tv och liknande. Ett tag funderade jag på att stanna i skåne tills imorgon, men ja det finns saker som det ska tas tag i så det fick bli såhär. Jag är åter om två veckor, är tanken iaf! Finns en del saker att fixa då också. Gud vad upptagen jag lät precis ;), men ja lite så har det blivit. Livet har börjat på riktigt igen efter ett kort uppehåll.

Nu ska jag käka, hörs senare! Puss!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Hoppas du haft en trevlig helg :-)

2012-01-29 @ 16:07:04
URL: http://stjarnanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0