Black friday

Så känns det idag. Alla dagar kan inte vara en dans på rosor... 
 
I alla fall så har jag bestämt mig för att på söndag sätta mig ner och planera saker och ting inför resten av sommaren, hösten och våren. Planer inför nästa sommar ska också skapas. Dags att lösa livets gåtor och inse vad som spelar roll och vad som inte gör det. Vad som är värt att vänta på och vad som inte är värt att vänta på samt att hitta nya vägar till sina mål. En del saker har jag kommit fram till idag, men jag ska låta ideér flöda både idag och imorgon innan jag sätter ihop det. Uppdatering och en del av ideérna kommer troligtvis hamna här då så håll utkik om ni känner för det, annars får ni väl låta bli!
 
Hörs sen, om någon skulle ha lite extra överskottsenergi eller positiva tankar får ni mer än gärna skicka över dem. Tack på förhand. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0