When I see your face

Just nu sitter jag och lyssnar på Skrillex remix av Bruno Mars låt Just the way you are. Den låten fastnade i skallen så fort den kom som radioplåga för snart två år sedan.. Minns att jag jobbade på Friskis och att både jag och Arlinda var väldigt förtjusta i den och spelade den bak i personalrummet då och då. Old times.. Hur som helst så gör Skrillex i alla fall allt lite bättre.. Så den versionen är också helt okej! Det är ju texten som är romantisk och Brunos sköna stämma, att Skrillex lyckas putsa upp den lite extra gör det hela bara mer charmigt! 
 
Sitter just nu och försöker vakna till liv lite mer än vad jag lyckats med hittentills. Om två timmar ska jag infinna mig på gymmet och hålla core och indoorpass :). Sen ska jag hem och kränga lite kvarg och duscha innan det är dags att bege sig till nästa jobb! Mycket jobb den här helgen, men det är lika bra. Slipper man konstiga tankar som flyger runt i huvudet på en! 
 
Aja, vi hörs senare I guess :)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0