När det rör sig på ett håll börjar nästa...

Jag trotsade förkylningen idag och har alltså gottat mig på balkongen i fyra timmar rakt i solen.. Skönt var det och jag frös minsann inte! Kännerm ig faktiskt hyfsad idag, men det blir vilande idag också bortsett från långpromenad med vovvarna lite senare och ja lite inhandling.. Maten börjar sakta men säkert sina härhemma! 
 
Missade ett extra indoorpass idag pga av inflammationen i axeln.. Tror det är bäst jag är vettig för en gångs skull.. Jag lär mig sakta men säkert!
 
Visst är väl livet lite märkligt ibland? När saker och ting börjar gå i rätt riktning från ett håll, ja det man siktat in sig på den senaste tiden.. Plötsligt börjar det röra sig från ett annat håll som man trodde var igenseglat för länge sedan? Livets små mysterium. Inte lätt alltid men så är det i alla fall! 
 
"Det går bra nu!"
 

Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0