En fredagskväll

Försökte sova lite innan och tror jag lyckades somna eller sätta mig i någon form av viloläge i cirka 20 minuter. Dagen har varit rätt så bra idag fast jag är trött och hellre hade varit hemma och sovit och glott på tv. Men money talks eller vad man säger. 
 
En del saker får mig att tänka så mycket och ibland hatar jag att jag är en sån tänkare. Önskar nästan att man var en sån där person som sket i vilket. Men det är jag inte. Har försökt vara en sån där, men det har misslyckats varje gång. Kanske bättre att känna och tänka för mycket än att inte tänka eller känna alls? 
 
Sitter och dricker kaffe och försöker vakna till liv. Imorgon ska jag in på H&M innan jag träffar Inna och se ifall jag kan hitta de där byxorna jag bloggade om för ett par dagar sedan.  Känner att jag ska unna mig ett par nya byxor för att bli på strålande humör. Sitter och funderar på ifall man ska försöka planera in något i November, ni vet något speciellt att se fram emot. Just nu har jag absolut noll saker att blicka fram till, vilket är rätt sugit. Behöver positiva saker att se fram emot, och liiiite mer av er positiva energi kanske? Den jag fick av er igår kände jag faktiskt av idag :)! Tack.
 
Å tack alla fina läsare för att ni är så bra! Jag får alltid värmande ord av er och ni ska veta att det verkligen tar i hjärtat. 
 
Nu ska jag lyssna lite på min nya favoritlåt av Pink, misstänker den kommer vara sönderlyssnad efter helgen ;). Eller vad tror ni? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0