Godmorgon!

För er kanske i alla fall! Själv har jag varit vaken sedan 06.30 tack vare min lilla söta pälspoll till katt som tycker mamma sovit färdigt.. Jag instämmer inte, men vad gör man inte? 
 
Jag har varit hyfsat effektiv idag. Jag har städat undan, dammsuggit och tvättat golven, inte illa att vara klar innan klockan är tio? Ja och dessutom har jag suttit och häckat här i minst en halvtimme utan att göra något vettigt förutom att ha beställa sista boken till delkurs två, den dyraste.. Hittade ingen begagnad som var kvar eller som jag fick till bra pris ink. frakt så då kan jag lika gärna köpa den ny. 
 
Efter att ha regnat hela morgonen ser det äntligen ut som om solen tittar fram? Inte illa! Man får ta vara på det där lilla extra som händer ibland. Ja och föressten så behöver jag fortfarande tips på Hyresvärdar i Halmstad? Vill gärna bo här ut mot Söndrum, Tylösand som jag gör nu, men annars går in mot stan också bra. Alla tips är välkomna, lämna en kommentar eller skicka mig att mail på [email protected]. Tack på förhand!
 
Ha nu en awesome torsdag för det tänkte jag ha idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0