Måndag

Sådär då var det måndag igen vilket innebär fullt ös medvetslös. Den här veckan kommer vara händelserik och intensiv, men så är det vissa veckor!
 
Kom precis tillbaka från tandläkaren. Första gången sedan jag drog ut visdomstanden 2011 som jag varit där. Hamnade hos Bo Andersen i stan och gud vad trevliga alla var och vilket härligt ställe att hamna på. Jag är normaltsätt inget direkt fan av tandläkare men det här kändes faktiskt bra. Dessutom var han ju en skåning också så vi förstod varandra :P. Det bästa av allt är att det bara kostade 60 kr istället för 660 kr, så det var ett stort plus i kanten där. 
 
Är hemma en sväng om innan det är dags för möte på gymmet. Ska diskutera pass och dylikt så det ska bli spännande! En intensiv dag med andra ord! När jag kommer hem ska det pluggas lite OCH jag ska försöka öva in mitt corepass. Spännande! Hörs lite senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0