Helgen som varit

Jag har haft en bra helg! I fredags var det promenad, middag och mys med pojkvännen. Vi såg en skräckis som faktiskt för en gångs skull vart bra! The messenger, så er som är som jag, alltså förtjusta i skräckisar så rekomenderar jag verkligen den här!  Vi fann den på Netflix :).
 
I lördags var det en väääldigt aktiv dag. Två indoorpass, en lång löprunda och därefter en skogspromenad på cirka 1,5 timme. På kvällen var det middag och sällskapsspel hemma hos födelsedagsbarnet Peter.
 
Gårdagen var jag lite seg på. Seg och rastlös på samma gång. Vilket resulterade i att jag fick en städad lägenhet och en extra löprunda som jag egentligen inte hade planerat.. ;P. På kvällen blev det Spiderman 3, som jag faktiskt gillade så nu har jag minsann sett alla fyra spiderman filmerna :)! 
 
Idag var det plugg, hade vi tänkt iaf. Vi fastnade lite och väntar på svar från läraren om vi kan få göra på ett speciellt sätt istället för det man ska. Annars har vi en backup plan. Men vi känner att vår första plan är lite bättre än den andra. 
 
Så efter att tjejerna varit här var det en långtur med hundarna som gällde och den återstående tiden jag har innan det är dags för core och indoorpass ska jag softa på. Ikväll har jag två nya låtar på indooren! Woho!
 
Önskar er en trevlig måndag och lägger med en bild på min försenade födelsedagspresent av Bella och Mirande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0