Söndag

Hello!
 
Sådär då var det söndag igen och jag har hunnit med en del ärenden idag som jag ahde tänkt hinna med. Hade möte med finaste Lena och bestämt inför höstens pass ;). Därefter blev det handling av olika slag och om en liten stund blir det hundpromenad innan det är dags att laga middag.
 
Ikväll tänkte jag försöka mig på att göra en pastagratäng med krossade tomater i. Normaltsätt är jag inget fan av just tomater men tänker ändå att det finns en hel del man kan göra med det plus att gratängen inte blir sådär jättetorr! Ska göra ett försök iaf! 
 
Btw vad tyckte ni om klänningarna jag hade på mig nu i helgen (lägger upp bilderna igen.. kanske verkar konstigt men ni som missat tidigare inlägg kanske undrar vad tusan jag pratar om :P )? Den svarta jag hade i fredags kommer från London, och det var faktiskt pojkvännen som hittade den till mig. Den är ju såååå underbar och dessutom är det ju så roligt att ha något som inte alla andra har på sig härhemma i sverige ;)! 
 
Den svartvita klänningen jag hade på mig igår har jag aldrig använt trots att jag köpte den år 2009. Så den har ju några år på nacken. Men i ärlighetens namn så var jag lite småtjock och buttig när jag köpte den så den satt aldrig riktigt bra. Nu (trots mina små extrakilon under sommaren) däremot sitter den ju hur snyggt som helst! 
 
Fredags
 
Lördags.
 
Jag är ritkigt nöjd med den här helgen faktiskt, även om jag inte trodde den skulle bli sådär superbra från början. Guuud så fel jag hade! Har träffat både nya och gamla bekantskaper som är så otroligt underbara och roliga! Som jag skrev inatt så är jag verkligen lyckligt lottad som lyckats hitta så goa människor! 
 
Men nu ska jag släppa tangentbordet ett slag för att kola ett avsnitt Hollywoodfruar, har blivit beroende av det eftersom jag för några veckor sedan skaffade Viaplay. Hörs sen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0