Would you love me if I ruled the world?

Ibland lyssnar jag nog lite för mycket på musik eftersom vissa rader ur vissa låtar fastnar stenhårt. Den här raden kommer från en låt av Lady Gaga vid namn heavy metal lover. Bra grejer.
 
Herrejisses så trött jag är. Blev ingen film ikväll, förhoppningsvis hinner vi det imorgon istället innan jag ska på quiz. Så kan det ju bli ibland när det kommer saker emellan men det löser man alltid på något sätt. 
 
Under några dagar har jag mått lite konstigt, har en udda känsla inombords som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad den innebär. Men den känns jobbig och irriterande. Kanske är den mest irriterad eftersom jag inte är helt säker på vad den där känslan innebär.. Men sen kan man ju också undra varför den har kommit, jag brukar inte få känslor sådär utan vidare. Även om jag vet att jag är bra på att känna känslor så brukar jag veta vad den innebär. 
 
Nåja time will tell I guess, dock ger den mig lite ångest.
 
Satt och kollade några avsnitt Stalker på Viaplay men inte tusan mådde man bättre av det. Har kollat alla säsonger av Svenska Hollywoodfruar nu så jag får snällt invänta nästa avsnitt och hitta något annat att kolla på. Där finns ju en hel del valmöjligheter iaf. 
 
Hoppas ni mår bra iaf, så hörs vi inatt eller imorgon. Allt beror ju på om jag kan sova eller ej ;)! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Herbert

Que duermas bien bella amiga!

2013-08-28 @ 22:32:07
Postat av: Danne

Men Alice du kan väl inte vara olyckigt kär i mig redan, haha vi känner ju knappt varann å du vem ju inte ens hur jävla handsome jag är;) ha en underbar kväll/Danne

2013-08-29 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0