Förhandlingar med mig själv

Vissa dagar/nätter, ja oftast är det faktiskt nätter så hinner man tänka igenom livet och vad som pågar, vad som har hänt och vad man vill ska hända. Att tänka/analysera är ju min starka sida och det är på både gott och ont ibland. Förvisso brukar jag säga att det är mest för ondo faktiskt eftersom det många gånger har gett mig magont och magkatarr... Så overthinking är inget att rekommendera. 
 
Just nu känner jag att det är dags att göra upp lite nya förhandlingar med mig själv igen. Jag gör ju det lite då och då, och det behövs. Ibland måste man sätta upp lite deadlines i sitt liv för att det ska komma någonstans eller för att veta när det är dags att sluta kämpa och lägga ner vad det nu kan vara för att släppa in något nytt. 
 
Jag har lite olika funderingar kring saker det är dags att förhandla om, dock är jag inte riktigt överens med mig själv om vilken deadline jag ska sätta. Detta känns dock som en sak jag får ta tag i när min hemtenta är klar.. Sånt här kan kräva ganska mycket hjärnkapacitet och just nu känns det som om den placeras bäst på hemtentan istället för märkliga funderingar och tankar.. eller? Jo så får det bli.
 
Hörs senare! Igen... ;)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0